Soğuk, kuru ama yeniden tanıştığım Ankara… Her gelişimde beni böyle karşıla…

 

Bilenler bilir oldum olası haz etmedim Ankara’dan… çok güzel zamanlarımda oldu elbet ama en acı dolu zamanlarımın da şahididir kendisi… hep gidesim gelmiştir… Her zaman misafir olmak yeterlidir benim için bu şehirde… fazlası nefes almama engel olur sanki…

hep böyle hissettim…

bugün farklı bir halimizi fark ettim ama…

Ne zaman yenilenmek, farklı olmak istesem…

ne zaman canım yansa kaçmak istesem…

ne zaman iyi ki hayattayım diyebilmeyi unuttuysam…

ne zaman ki hayal kurmaktan vazgeçsem…

Kendimi sadece binaların olduğu Ankara manzarasına bakan kocaman pencerenin önünde iyi hissederken bulduğumu fark ettim bugün…

Küçükken eski evimizdeki terasta – yurt dışından döndüğümden beri de bu pencereden bakarken hayal kurmuştum hep,

ne istediğimi gerçekten bilirsem, istediğim yerde olabileceğime! bu soğuk, bina dolu Ankara manzarasına bakarken inanmıştım…

Burası, hiç istemediğim şehir, isteklerimin en güzel destekçisi olmuş aslında yaşattıkları ile ama bunu anlamak için farklı tanışmamız gerekiyormuş demek ki!

Bana farklı hissettirmesini, özlemeyi, hayal kurmayı, başarabileceğime ve her şeyin güzel olacağına inanmamı sağlamasına hayran oluyorum!

Yahya Kemal’in “Ankara’ nın en çok neyini seviyorsunuz?” sorusuna verdiği cevabı gibi “İstanbul’ a dönüşünü.” çok seviyorum… http://www.youtube.com/watch?v=Yvv-8jpALEA

Ama artık farklı bir bağımız var!

Ben Ankara’ nın çok sevdiğim insanlar’ a iyi bakmasını, benim için sakladığı anılarımı ve bana hissettirdiği ‘ gerçekten istersen olur’ unu seviyorum…

Yine aynı pencereden bakıyorum…

Mükemmel olmasa da, bence mükemmele yakın, yaşamaya ve şükretmeye fazlasıyla değen bir hayat yaşıyorum…

Ve daha da iyi olacağını hissettiriyor bana soğuk, kuru ama yeniden tanıştığım Ankara…

Her gelişimde beni böyle karşıla…

Sevdiklerime iyi bak… Daha fazla insana umut kaynağı ol… Başlangıcı seninle yapıp, ziyaret edenin bol olsun benim gibi

Ben hep misafir olacağım sende ağırlayan…Soğuk ve kuru kalacaksın benim için ama ben seni artık farklı seveceğim yeniden tanıştığım Ankara……

 

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Yorum bırakın