eskilerden… en onemli bolumdur! tesekkurler!

dostlara…
ailemden sonra hayatimdaki en buyuk destekcilere…
canimin yarisi dedigim her dustugumde hep elimden tutan, hatalarimi yuzume vurup dogrusunu bulmam icin destekleyen ve en onemlisi yillar once hayata yeniden donmem icin her saniye yanimda olan ‘kardeslerime’ dir bu yazim…
isim yazamayacagim kadar cok ( ki ne kadar sansli oldugumun kanitidir bu) yaptiklarini asla yuzune vurmayacak kadar mukemmel insanlardan bahsediyorum…
bir cok kisinin “bir insanin ismi yazilmayacak kadar cok ‘dostu’ olmaz ” dedigini duyar gibiyim ama benim var!
ne kadar buyuk bi mutluluk dimi?
ne kadar buyuk bir sans?
ne kadar buyuk bir ozlem kimileri icin?

hayatin 1 dakika sonra size ne getirecegini bilemezsiniz… buyuk mutluluklar olabilcegi gibi cok buyuk acilar ve umutsuzluklarda getirebilir size…

iste ben hayatimda ki en guzel uclemeyi bu sayede ogrendim… hayat bana en mutlu oldugum bir anda sonsuza kadar unutmayacagim, cok aci cektigim, agladigim, vazgectigim,hayal ettigim, parcalandigim, yok olmaya basladigim, ayaga kalkmak zorunda oldugum bir yol cizdi ve beni o yola itti…

ve o yol bana ne kadar cok aci cektirsede gercekleri ve o uclemeyi ogretti…

aile dostlar ve saglik…bu ucu olmadan hayat denilen bu karmasa yok…

ve ben bu karmasadan cok mutluyum… cok uzuldugum ozledim agladigim biktigim vazgectigim,dayanamadigim isyan ettigim ve ruhun her garip halinin yasandigi zamanlarda hep bu uclemeyle hayata baglaniyorum…

tesekkurler her gun yuzumde gulumsemler yarattiginiz, acisiyla tatlisiyla gecmise baktigimda hep mutlu hissettigim, her zaman yanimda oldugunuz ve olacaginizi bildigim, ve beni ben istesemde birakmayacaginiz icin…

beni ben yapan bu insanlara sonsuz tesekkurler… binlerce kez sukrediyorum sizlerle birlikte oldugum icin…

hayatim sizinle anlamli ve yasanilir… ve hakkiniz odeyemeyecegim kadar cok…

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

Bir Cevap Yazın

