Gövdesine istemediği yazılar kazınan ağaçlar gibiyiz… 

Bu kadar acımasız olmanıza gerek var mı acaba bilmiyorum? Ruh neticede bu da… Dinler elbet seni ama taa kalbine hançer saplamaya ne gerek var ki? 

Niye adını gövdeme söylemek, nefesini bana üflemek varken elindeki bıçakla gövdemi yarıp tenimi bedenimden, beni benden alıyorsun ki…

Önce arkadaştık biz seninle, elin yapraklarımı, gövdemi severken neden beni baltalamayı seçtin… biliyorum sen haklısın ama ben bir ağacım… zamanla, adım adım sana istedeğin o güzel yaprağı verirdim belki… eğer beni en son anda ama sen de böylesin demeseydin ve bu kadar acımasız olmasaydın…

Hiç istemediğin gibi bu gecede topraktaki soluncaları yiyerek beslendim ben, çünkü sen başkaları bunu yaparken çok eğlendin ama ben yapınca benimle eğlenemedin belkide

Haklıydında, keşke gövdemi bıçakla delmeseydin…

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

Bir Cevap Yazın

