Artık doğum günümü en önce kendim kutluyorum… ve Teşekkürler büyüyorum sizinle… 

Okurken dinlemenizi dilediğim şarkı ile yazıyı okumanızı isterim ☺️

Yaş almak dedikleri bu olsa gerek… tepkilerimiz, üzüldüklerimiz, kaygılarımız, korkularımız ve mutluluklarımız ne güzel değişiyor! 10 sene önce yara izlerimden utanan ben, bugün o yara izleri var olmuş diye sevinebiliyorum… Gururlanıyorum yaşanmışlıklarımdan… iyi, kötü, acı, kahkahalı,ağlamalı, sıkılmalı, bocalamalı, saplantılı, boşvermeli, özlemeli, uzak kalmalı, hemen kavuşmak istemeli, yere çakılıp! Ayağa yeniden kalkabildiğim her anımı artık hep güzel hatırlıyorum ve hep böyle olsun istiyorum! Yağmur yağdığında mis gibi kokan o toprağın altına girmeden önce kimden ne öğrenebilirim diye çabalıyorum! Acı ya da tatlı! İyi olmaya çalışırken, iyi olmamız lazım derken, insanları çok kırıyorum bazen! Beni sevmek isteyenleri üzüyorum, o başka biri beni sever belki derken… özür diliyorum sonra ama biliyorum işe yaramıyor… kırıldığım gibi kırıyorum istemedende olsa. Belki de isteyerek bazen! Uzak dursunlar diye… beni sevmenin anlamı yok diye! 

Çok eskidendir 32 yaşım bitmeden öleceğim gibi hissederdim! Galiba yanılmışım! İyi oldu aslında… öğrenecek, okuyacak ve bir çok şeye yeni başladım aslında.. çok yolum var daha… 

Bir yaş daha alacağım tam 1 saat 6 dakika sonra! Ve hayatımda ilk defa sabırsızlanıyorum, ölmek istemekten ziyade! Sabırsızlanıyorum çünkü çok paylaşacak an’larımız, anacak anı’larımız ve yakacak ateşlerimiz olacak biliyorum! Ve her biri yaş aldıkça çok daha anlamlı olacak… Dünyanın en ucunda olan kardeşin bir kitap gönderecek mesela sana! ve sen onu okumak için! okuduğun kitabı öğlen arasında okuyup bitirmeye çalışacaksın! Hemen o kitaba başlamak için…  kendini dahi bilmediğin her anında yanında olan insanları  senede 3 kere görmek için çabalayacaksın mesela… ve 1 kere görünce şanslı olacaksın… 

Sonra bir anda aklına senelerdir görüşmediğin, yazdığın bir yazının altına yazdığı yorumla seni çok mutlu eden bir arkadaşın düşecek… çok mutlu olacaksın…

Sonra tüm sevdiklerin gelecek aklına. Film şeridi gibi… isim yazsam yazı bitmez! O kadar güzel bir kutlama sen düşün! Ha birde yeğenler var! 

An ve an düşündüğün, hiç kimsenin düşünmeyeceğini düşündüğün arkadaşlarım var mesela! Kardelen iöö var, Yahya Kemal Beyatlı var! Ama! Havacılık var! İNÖNÜ! var! Eskişehir var! Üniversite var!  Hastene zamanları var! ( senin için her yerden gelen canların var mesela, her şehirden lan! Örnek! ıspartada tıp okurken ben doktorum diye hastaneye girip bütün gece seninle kalan arkadaşların!… Trabzon var!  Amerika var! Aydın var! Ölüdeniz var! Macera ekibi var! Kaset var! İstanbul! Var! 

Sarışınım var bide! Kalbimin en güzel yeri! Her acıya alışırsın ama asla kimse olamaz olan! Ablası için uçak bileti parası biriktiren ( abd’ de kaldığım zamanda ablamın parası yetmezde dönmek ister ama dönemezse diye, benim için uçak parası biriktirmişti!!) hayatımın tek vazgeçilmezi var… 

Ve bunları yazmaya sebep, hayatımı hayat veren Selma ve Zeynel çifti…

Anlatmaya kelimelerim yetmez tabi ama, babamın malum lafı bellidir!

Bana ‘AŞK’ ı soruyorsun! AŞK anlatılmaz! Yaşanır! 

Gidenlerin yerini hepimiz biliyoruz zaten! 

33 seneyi her anı ile hatırlamaya çalışıyorum elimden geldiğince hızlıca! 

Ha birde aşk var dimi! Hayatım boyunca hep ‘aşk’a inandım ben! Aşık olan bir insanı  tarif etmek çok zordur hep! Çünkü yaşadığınız tüm acılar, eğer! bir gün gerçekten aşık olursanız (geçici bile olsa) geçer! Size hissettirdiği bile yeter! Fiziksel bir acı çektiğinizde geçmişe bakıp sıçarım böyle aşkın içine dersiniz! Ama her şey normale dönerse eğer! İşte o zaman o kalbinizdeki acı size maalesef ağır gelir! 

İşte yaş almanın güzel tarafı budur! Yaş aldılça (yaşlandıkça) daha az canınız acır! (Sanarsınız, bence yapı meselesi, bakış açısı, daha kolay atlatıyorum galiba)  Daha çok öğrenmeye çalışırsınız! (Öğrenirsiniz bu kesin)… daha çok kendimizi düşünmemizin zamanıdır! ( hakkınız ne ise onu alın! Siz istemedikçe kimse size al canım ya bu senin hakkın demez!) Benim gibi mal olmayın yani! Ha ben çok mu iyiyim! Değilim tabi! İşte nerde yanlış yapıyorum onu bulmaya çalışıyorum!! 
Yeni yaşımı en önce ben kutlarken sizinle paylaşıyorum son bir dakikada! Da yazıyordum ama şöyle bir durum oldu:

(Son dakika haberi geçiyorum size! Gökçen charlie ve evrim konuşması ile gecikmeli paylaşım ❤️)

Ve bir gün öldüğümde kulağımda hep duyulası ölüm şarkım ile bitiriyorum… 

Gerçekten ve gerçekten her birinize teşekkürler! Hep beraber büyüdük ve hep beraber büyüyeceğiz!

Dönem dönem neden yaşıyorum lan ben dediğim her ‘an’  için teşekkürler diyorum her biriniz için… 

iyi ki doğmuşuz…  

https://open.spotify.com/track/3IJb1r6trVLNnv291wuLRF

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

Bir Cevap Yazın

