Sevmek güzel…

Sebebin, beklentin olmayınca çok daha güzel! Kendi kendine seviyorsun! Kendi kendine eğleniyorsun, hayal kuruyorsun belki! Olma olasılığını hiç düşünmeden seviyorsun. Olamayacağını bildiğimden mi bilemem ama, iyi geliyor bana… kendimce seviyorum artık herkesi. Hiç beklentisiz. Böyle çok daha sağlıklı galiba. Aşk için varız bence ve ben aşık oluyorum kendimce… mutlu oluyorum “o” na bakınca, iyi ki var diyorum…  iyi ki varız diyorum. Yani hepimiz için…  

Ne demiş Sadri Alışık: Sevmenin sermayesi bedava… Sevin lan birbirinizi! 

Sevin, sevişin… 

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

