Olay özgürlük değil! Olay ruhumuzu özgür bırakmıyor olmamız! 

Vallahi bak! Dur bir odamı toplayayım yazmaya devam edeceğim… fonda Genco Erkal sesinden Nazım şiirleri ile! 

Hazırım… 

özgürlük uğruna konuşup, ruhunu özgür bırakmayan bir insanmışım onu fark ettim son zamanlarda.. hep bir beklenti, bu beklenti için sürekli ama sürekli düşünen bir kafa… beyin, akıl falan kalmadı zaten.

Kafa sadece kafa! 

Düşüne düşüne ruhunun özgürlüğünü hapsetmişsin! Düşünsene! Ruhun huzursuz! Yani yoksun!

Düşünmekten yaşamadığımı fark ettim ben yakın zamanda! Beklentiler hayatını bitiriyor insanın! Hayaller demiyorum bak! Beklenti diyorum! 

Saçma sapan beklentilerimiz beynimizi sömürüyor! Yerini hayallere bıraksak mesela! Olmasa bile hayal yani! Kurması düşlemesi güzel! 

Ruhun özgür en azından! İstediğin her şey olmuş gibi… herşeyden vazgeçmişsin ama yaşamaktan vazgeçmemişsin gibi.

Ruhumu dinlemem, dinlendirmem lazım! Daha çok hayal kurmam lazım! Beklememek lazım! 

Evet! Ölmeden önce ruhumuza huzur vermemiz lazım! 

Reklamlar

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: