kahkahalar olsun gelmişimiz, geçmişimiz, en parlak yıldızlar olarak…

herkes çok farklı değişik bir hayat yaşıyor, kendi acılarımızla umutsuzluklarımızla kahrolurken, bir başkasının yaşadığını anlamaya çalışıyooruz… çok mutluyken, diğer mutlulukları görmeye çalışıyoruz… herşey çok güzek olacak ya da artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak diye, anlamaya algılamaya çalışırken dolduruyoruz zamanı… 20 gün sonra 31 yaşında olacağım… bana sorsan 24 ünü bile daha yeni yaşıyorum sanki. hiç bir şey istemiyor ruhum yalnız kalmak dışında…  iyiyim bir şekilde, çalışıyorum, hatta bazen sadece çalışıyorum, daha sık okuyorum artık, sağlığım yerinde, arkadaşlarımı görebiliyorum. kimisini daha sık kimisini ayda bir bazen 3 ayda bir ama bir şekilde gidiyor… ama 6 nisan akşamı hayata bakaşım yine ve yeniden yenilendi… Cenk gitti yanımızdan.. bir anda. hala benim için ölmüş değil o ayrı mevzu ki bundan sonra bunu böyle kabul etmek en güzeli olacak galiba. çok uzun zamandır görüşmüyorduk aslında belkide ondan, sürekli görüşdüğüm biri olsa ne yazardım bende bilemiyorum ama inşallah yazmak zorunda kalmam ki hepimiz öleceğiz ya bakalım…
çok ölüm gördüm ben çok cenazeye gittim… çok ağladım, çok inkar ettim ama sonucu hep aynı oldu… giden gittiği ile kaldı, zamanla alıştım kabul ettim ama hep hatırladım… ve neyi öğrendim… günlerce gecelerce belki aylarca ağlayacağmız zamanlar olabilir… ama sonuç hiç değişmiyor. hayat sadece bu andan ibaret… ne istediğin ne hayal ettiğn nelerden mutlu olduğundan… hayat bir dakika sonrasını düşünemeyeceğimiz kadar kısa.. ben sorumsuz ol, herşeyi siktir et demiyorum… ben herşeyi siktir et canını sıkma insanları üzme kendini üzme ve içinden geleni söyle diyorum… güzel bir hayat yaşa, hayır demeyi öğren, içmeyi seviyorsan iç yeterki hayatını elinden almasın, kimseyle görüşmek istemiyorsan görüşme ama sevdiklerini kaybetme,  kendine zaman tanıdığın kadar onlara da zaman ver… herşey bok gibi gidiyorsa o zaman yeni bir şey dene… zor ama bu hayatta olmayacak hiç bir şey yok, sultan torunu doğsan bile sıfırdan başlayacak kadar kendine inancın ve cesaretin olsun diyorum..
bir kere geldik mi geldik, ya tadını çıkaralım acısı tatlısı ağlaması depresyonu kahkası hıçkırıkları kızması sinirlenmesi sevmesi… aşk ı , ile. ya da… ya da sı yok olsun…
bırak yaşa, zor bu yazdıklarıma bakma bende kendi kendimi yok ediyorum bazen ama değmiyor geride keyifli anılar bırakalım, kalanlar gideni, giden kalanları çok güzel hatırlasın ve 🙂 güzel zamanları analım…
Gökyüzünde gördügümüz o en parlak yıldız var ya hep beraber orada buluşalım, kahkahalar olsun gelmişimiz ve geçmişimiz 🙂

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

Bir Cevap Yazın

