artık susmayacağız…

sene sonu olsun mu?

iyi ki dostlar var! sorgulamayan, yargılamayan, seni sen olduğun için seven! ailem var, nedense hep beni değil beni onlara gösteren insanları seven! ya da beni kötü gösterenleri destekleyen!  beni hep seven ama nedense bildiğimiz halde hiç paylaşamadığımız! sevgisini çocuğuna değilde topluma gösteren! hiç benimle değil komşusuyla paylaşan… kaset var asıl ve  kaset bistro ve birde şu lanet demir kapı var 🙂 ha bide sahil yaa.. az çekmedi beni:( az ağlamadım ona bir kere de atladım:0

ama yine dostlar var! ailem var! ailemi özledim derken onlar, dostumu özledim derken ailen var!  ve bir şekilde ben varım istesem de istemesem de !

2015 güzel olsun::)

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

