Tesekkurler buyuyorum sizinle….

Farkettimki 1 senedir hic buraya yazmamis paylasmamisim…

Is bulmaya calis… Is bul, istanbula yerlesmeye calis…

Ise alis calis yerles derken baya baya eksilir olmusum sevdiklerimden…

Sene sonu kapanisi yapalim ozaman bu gece…

2012 ye ehh hadi daha iyisi gelsin artik diyerek veda edelim dimi…

En son Baris Manco yazisi paylasmisim blogumda 1 sene once… WordPress beni silse yeridir..

Ne mi oldu kisacik ama kocaman 1 senede…

Icten ice yasamak istedigim 2 sehir vardi dunyada…  Ulke sinirlarinda Istanbul (malmisin sen diyenleri duyabiliyorum ama evim isime yakin o yuzden hersey kontrol altinda) ulke disinda Newyorktu o biraz uzak kaldi tabi… Ordan donunce geri gitmesi zor oldu… Cok mu istedim… Bazen… ama kalmak en dogru karar oldu…

Tam Bana gore olan, ama cok calismam gereken , cok eglendigim ama zaman zaman sinir krizleri gecirdigim, bazen stresten uyuyamadigim , uyusamda surekli is yaparak uyandigim ama cogu insane gore cok sansli oldugum ve ogrenip gelistigim bir isim var…  Hatta baska bir yerden is teklifimi bile aldimJ Ama su anda gayat hersey yolunda…

Sena… Hic sorgulamadan beni evinde misafir etti… Tanri misafiri derler ya iste oyle… Sena, Nurgul Ve Handan… Hic bir sey istemeden… Hic bir karsilik beklemden… Emeklemekten yurumeye gectigin asamada onlar vardi…

Is gayet yolundaydi… kucuk anlasmazliklar alismaya calismalar ama yolunda giden bir is hayati…

Sonra Tasinma zamani geldi…

Ozgur… ( Bir nevi su anda MCR da olma sebebim) arkadaslari ev arkadasi arkadasi ariyomus…

Hoop yeni ev hayati… Dikiltas a hosgeldinizJ sevimli , yokuslu,evleri guzel olan mevki… 2 ay dikiltas…

Sonra bir gun Nese geldi ( su anki ev arkadasim) ben istanbuldayim gorusellim mi diyeJ

Ev araken bulduk kendimizi “yeni bir duzen”… Her istedigimiz oldumu , tabiki hayir… Hatta cogu olmadi…

Ama icinde bulunmaktan huzur duydugumuz,kucuk ama sevimli bir salonu olan, illa bir problem cikaran, balkonunda kediler gezen , Kasete 30 adim olan , ama bizim olan bir evimiz var…

Ev esyalarimiz icin Sayin Kayasu ve ailesine Tesekkurler…

Zor Donemler ama geciyor… Helede ailene  ben yaparim dediysen, biraz daha kasio…

Ama alisiyorsun…

Sonra son 1 senene bakiyorsun…

Ben buraya neden geldim diye…

Akilna dusuyor…

Sonra yine bakiyorsun…

Ben kimleri biraktim da geldim diye…

Asla kiyaslanmaz…

Ama ailemi birakip geldim, Goksuyu, Isrunu birakip geldim…

Ama  istedigim hayat icin geldim… kendim icin geldim… (onlarda gelicek nasilsa ya)

Sema, Bora,Sena ,Zeynep,Seval ve bir cok insan icin geldim… ama kendim icin geldim…

Ben mutlu olayim ki digerlerinide mutlu edebileyim diye geldim…

Koca sene bu kadar kolay mi gecti… Keske bu kadar sansli olsak…

Is hayati – helede yalniz yasiyorsan- o kadar guzelki dusunememek veunutmak icin…

Hani tekrarlayan o lanet kanseri sonladirmak icin…

Ismi Lazim degil onemli bir aktivite de hic ben olamadim… Olamadim…

Sebep : Kangren olan bacagin beni birakamazsin demesi…

Pat diye yine hayatina girmesi… Aslinda ben hep varim, yurumelisin  demesi…

Daha gelmeden hayatini karmasik hale getirmesi, sonra gelmesi, sonra daha da karmasik olmasi, sonra gitmesi, sonra toparlanma ve kapanis… kapat kapatabilirsen tabi…

Kapaniyor evet…

Sonra  koca 1 sene hala annenizin hala size geri don demesi…

Olmuyosa birak gel, istedigin parayi vermiyolarsa geri gel diyerek size yaninda istemesi…

Ailenize ben evdeyim diyerek calistiginiz geceler… uzulmesinler diye…

Anneyle her kavga ettiginizde,

Hayatta vazgecilemeyecek tek insan olan babanin ortami kollamasi…

Kendi hayatini kurmus olsan, paran yetse bile, belki lazim olur diye seni hic eksik birakmayan  babadir aslinda gecen 1 sene…

Sen mutlu ol bize yeter diyen insanlari bazen unutarak harcadigimiz bir sene…

Ortalama bir kac haftayi saymazsak(ruhsal sikintilarini hesaba katmiyorum) senenin en sansli insanlarindanim belkide…

Yeni bir is, sehir, hayat, eski dostlar… yeni arkadaslar… zorlanan sabir… kiymet bil diyen hayat kosullari…

Sayfalarca yazilmis ama her zaman oldugu gibi okunmayacak yazilar…

Coktan yakilmasi gereken, baskasini anlatirken gercek beni anlatan defter…

Geneli aslinda cok keyifli gecen  ama son golu atmadan duramayan yavsak hayatin  kendini hatirllattigi onemli zamanlari dikkate alarak:

Once bana , sonra hayatimdaki tum insanlara sonra da kazara okuyan her insana…

Hepimiz bu dunyadan gidicez… Kucuk hesaplarin pesine dusmeyelim… Herseyi dusunmeyelim…

Insanlar yalniz kalmak istiyoysa yalniz birakalim…

Hakedene hak ettigini verelim veremiyorsak bahane uydurmayalim…Sebeplerini aciklayalim…

Kimseyi aptal yerine koymayalim… kimse aptal degil sadece iyi niyetli belkide…

Insanlarin sabrini zorlamayalim… Kucuk buyuk herkes  bir sekilde ayni noktalardan geciyoruz…

Kimseyi kimseyle kiyaslamayalim…

Insanlari somurmeyelim…

Artik uzmekten vazgecelim…

Ama aci iste… Derecesi sorgulanamaz…

En buyuk acisi parmagini kesmis insanla , olumden donmus insan aslinda bir noktada birlesirler belkide…

Ikisi icinde en acisi vardir… derecesi farkli olsada…

Bu sene, bana is hayati kadar buyumeyi ve aciyi cok guzel ogretti…

Cok sevdiklerinden vazgecmeyi…

En dogrusunun bu oldugunu…

Vazgecip, arkanda birakip, devam etmeyi…

Bu sene bana sabret duzelecek demeyi ogretti ama istemesemde hissediyorum ki gelecek sene bana artik haketmeyenler icin cabalama demeyi hatirlatacak…

Ogretecek degil… Sadece gormezden geldiklerimizi hatirlatacak…

Ama hayat ya… ne zaman nerde olacagimiz belli degil… yarin sag kalacagimiz bile belli degil…

Ama anlatmasi zor… benimde unuttugum…

Ama hepimiz olucez… hemde belkide her an…

Belkide hic…

Ona gore plan yapalim… ona gore hareket edelim fenami…

Kotu degilde iyi olalim…

Ama olmaz…

Ben bile kendimi sorgularken neyin hesabini yapiyorsun demezmi insan?

Siz benim hesabimi kesin…

Belki daha iyi olurum…

Daha iyi bir insan olurum…

Belki daha iyi oluruz…

 

Sadece Teorikte olsa bile Yuce Allah tan, inanmayanlar icin evrenden ve diger tum inanislardan tek dilegim var…

Iyi bir insan olarak olmek istiyorum…ne kadar yaparim bilemiyorum ama…

Insanlar benim icin iyi bir insandi desinler…

Demedikleri her kelime benim icin asil cehennem olacaktir…

Kitaplarin anlattigi degiilde… Hani hayatta cehennemi yasamak vardir ya…

Demek ki benim de zafim, zayif noktam bu…

Iyi bir insan olamadigim icin iyi bir insane olma cabasi…

Kedi ulasamadigi cigere mundar dermis ya…

Belki bende oyleyim ama goremeyecek kadar korum belkide…

Ben bu yazilari yazarken bir kac insanin bildigi bir durumda yazdim… Bence onemli bir seye uzulurken hayat bana tokatini vurdu yine ve dedim ki…   dedim iste…

Hayat farkina varamayacagimiz kadar bos…

Hayat en buyuk dusmanimiza bile kusemeyecegimiz kadar kisa anlamsiz!!

Oluyoruz yavas yavas daha ne bekliyoruz ki???

Ben bugun zor bir gunu tamamlamaya calisiyorum…

Ne zaman son bulur bilemedigim…

Keske ask acisi olsaydi diye dua ettigim…

Ask acisinin aci olarak kalmadigi bi geceyi tamamlamaya calisiyorum…

Ask acisinin en kolay aci olacagini anladigim bir gunu daha bitirmeye calisiyorum…

Saatlerdir , ara ara sayfalarca yaziyorum…ne yazdigimi unuturak…

Ben 2012 yi bitiriyorum…

Hayatimin en buyuk askindan vazgecerek ( ask mi tartisilir, bilenlerin hepsi , keza kendiside ask degil  dedi zaten…)

istedigim bir sehirde canim istediginde sahil kenarinda bazen aglayarak bazen bir hic gibi gezerek…

Besiktas benim evim ,evim diyerek…

Ben neden burdayim dedigimde ,  guzel bir sebeple karsilasmamla…

Hayatimin en onemli parcasinin beni terk etmesiyle,,,

Belki daha sayfalarca yazabilecegim yuzlerce ani ile ben bu seneyi kapatiyorum…

Her ne sekilde olursa olsun hayatimda olan herkese tesekkurler…

Hayat…

Ne kadar zaman bicer… Ne zaman Nerde oluruz bilemem ama…

Hayatima  giren  herkese, yasanmis herseye…

TESEKKURLER… BUYUYORUM SIZINLE…

http://www.youtube.com/watch?v=779iSiBJ1lc

 

 

 

 

 

 

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

Bir Cevap Yazın

