BARIŞ MANÇO…

(18 aralikta yazmisim bu yaziyi .., mekanin cennet olsun harika insan!! Senin gibisi asla gelmez…)

gunlerdir tv izlemiyorum… twitterda trend olmus… BARIS MANCO yu gorunce… dedim cook uzun zaman oldu dinleyeyim… kol dugmeleri ile basladim dinledikce ne kadar ozledigimi fark ettim…

lisedeyken okul korosuna mi giricektim elemelermi vardi ne flut le deli gibi anliyorsun degil miyi caliyordum… kendi kendime dinleyip calisip aynen calmaya calisyordum:) basarmistimda… ama konser iptal oldu maalesef…

kucukken eskisehir/inonude yasiyorduk ozaman hep izlerdim 7 den 77 ye… benim gibi kucuk cocuklar cikar konusup, sarki soylerdi… cok isterdim… gidip Baris Manco ile orda olup sarki soylemeyi… neler yedigimi anlatmayi… ispanak bile yemisyim yaa onun icin:S nasil olsa gidicem diye her programdan sonra esyalarimi hazirlar ne soyleyecegimi dusunurdum:)

zamanla buyuduk… o arada bile hep dinlemisimdir… kasetlerden… radyodan sacma salak kaydedip… oyle boyle zaman gecti… ve bende en takintili parca gesi baglari kalmistir… Baris Manco dan dinlemistim cunku ilk defa… kimindir anonim mi nedir bilmem, hic de arastirmadim ondan dinledim ve oylede kaldi… daha da kimsenin soylemesine grek yok zaten… benim icin gesi baglari Baris Manco dur!!!

sonra bir gece haberlerde Baris Manco nun hastaneye kaldirildigini duydum… 14 yasindaydim… haberi izledim ve yattim… ertesi gun Baris Manco vefat etmisti…

ve ben haftalarca o gece onun icin dua etmedim diye kendimi suclamistim benim yuzumden oldu diye:( sanki ben dua edince dunya kurtuluo ya!!

sonra fark ettim ki benimle alakasi yokmus…

neyse bu gecede Baris Manco yu hatirlayinca yatmadan once yazmak istedim… Ne kadar MUKEMMEL, SEVEN, SEVDIREN HAYATA ANLAM KATAN BIR INSANDIN SEN!!

Gercekten dunya stari bir insandin!

Senin gibisi asla gelmez… Senin oldugun bir nesilde buyumek ne kadar da guzelmis aslinda… ne kadar sansliymisiz biz!! ne kadar guzel sarkilar dinlemis ogrenmisiz senden! Hatirlayinca vay be dedirten!

Hangi birini paylasayim burda? o kadar cok o kadar guzellerki! Herkes kendi begendigini secsin bende final sarkimla bitireyim gesi baglari haricinde ozaman…

Olümü bu kadar guzel anlatabildigin parcayla… Gonul Ferman Dınlemıyor… meyletme dunya malina…

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

Bir Cevap Yazın

