can havliyle kaçışan son kıvılcımları kovalıyorum küçücük küllüğün içinde! (06.10.2011)

Omuzlarima gecenin agirligi coktu… Sigararami sondururken, can havliyle kacisan son kivilcimlari kovaliyorum kucucuk kullugun icinde, sondurdugumu zannedip uyuya kaldigimda basima bela acmasinlar gecenin kor karanliginda, Sabah ezanindan belki biraz once diye… Algilamaya calisyorum aslinda mutlu oldugum anlamini buldugum ama beni korkutan hayati!! Soruyorum benden ne istiyorsun diye? Cunku benim ondan isteklerim hic bitmiyor! Basit bile olsalar! Istek olmasalar bile aslinda coguna gore! Eee bu kadarina karsi onunda istegi vardir diyorum!! Mutlaka!

Hayat bizden aslinda her zaman yaptiklarimizi farketmemizi istiyor belkide ve sadace, hani canin sikilinca merdivenleri sayarsin, yerdeki fayanslari, duvardaki kareleri… Ve hic unutmazsin ya (eski evimizde toplamda 28 merdiven vardi ilk basamak ve son zemin dahil!!) gibi… Hayat da bunlari hatirla, cok net olmasa da hatirla ki ilerde ayni durumda ne soyleyecegini yapacagini iyi kotu bil diyor galiba! Ama garip olan su ki, insan her zaman ayni seylerle karsilasmiyor sevgili hayat!

Ben merdiven sayisini unutmadim ama karsima daha farkli seyler cikti, o sayilari aklima bile getiremeyecegim!… Cunku yerine baska seyler sayiyorum! Baska  takintilar kuruyorum farkli mekanlarda farkli insanlarla ya da yalniz! Ayni mantik olabilir ama onemli olan farkli olmasi ki aramizda ki fark ta bu galiba! Evet unutmuyorum, unutmayacagim da hic bir seyi… Beni buyuten bunlar… Ask lar Sayilar, iyiler, kotuler, kaprisliler, deliler,vb.. Ama dahil de etmiyorum yenilerine yer acabilmek icin…

Bu sebeple ne yasadiklarimdan, ne soylediklerimden, ne de gereksiz gorunenlerden pismanim… Keskelerimin hepsinin, iyiki yapmisim dediklerime donustukleri icin,hala ve herzaman ayni tarafta olacagimiza mutluyum sadece!! eski evikizdeki merdiven sayilarinin degismeyecegi gibi!! Sen de bende hep bir nevi ayni kalacagimiz icin aslinda!!! Farklisinida her zaman yazacagimi bildiigim ama en son yazdigiminda en mutlu olacagini bildigim için mutluyum!!

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

