sen pirasayi seviyorsun diye pirasa da seni sevmek zorunda degil!!!

zor be…

bir yere % 1 , %10,%99 ihtimalle bile ‘ ask’ icin geldiyseniz… vazgecmesi o kadar cok zor ki… kucucuk bir adim… kucucuk bir soz yeter degistirmeye butun hayatinizi… aslinda istediginizi dusundugunuze ulasip, yasayip ve yeterli kaldigi noktada, olmayacak vazgeciyorum dediginizde… oyle bir an gelir ki her seye ragmen onun icin kalabilirsiniz… gercekten hissedebilseydiniz…

ben % 1 ihtimalle adim attim… acaba… denk dusermiyiz diye… ihtimal %1 di ama umut% 100… tek bir soz cok sey icin yeterli olabilirdi ama! hersey karsilikli… olmuyorsa zorlamayacaksin… sen pirasayi seviyorsun diye pirasa da seni sevmek zorunda degil… ya benimki de o hesap…

ben elimden geleni yaptim galiba… o na ulasmak olmasaydi asla buraya gelmezdim belkide…belki ama… ama bir sekilde  o olacakti ucunda ya… herseye degerdi… degdi de… ve bitti de…

ama yine birine ulasmak icin sarfedilen emekler, hem gercekleri hemde daha fazlasini verdi bana…

hic bir zaman o nun la olamayacagim gercegiyle beraber hayatta neler neler varmis gerceginide yasatti ya bana…

“ask” icin cikilan yoldan kimseye zarar gelmez… aksine hayat, can , beklenmedik umutlar verir insana…

ask ya… asil ugruna savasilmasi gereken imkanin varsa…

ben hep savastim… hep ulasmaya calistim… bir sekilde de ulastim ama hic bir zaman denk gelemedik…

cok da onemli olmadi aslinda… her zaman birileri birilerine anlatmaya calisir ve o birileri baska birilerine anlatmaya calisir ya… o hesap…

sen birine asik olursun oda bir baskasina hesabi…

pirasanin seni sevmek istemedigi an yani…

hic bir zaman gocunmayacagim, net bir sekilde dile getierecim an dir…

evet ben asik oldugum adama ulasmak icin geldim belkide…

bir sekilde basardigim ya da basaramadigim…

ama ona ulasmaya calisirken ne istedigimi anladigim… nerde kiminle daha mutlu olabailecegimi gordugum…

ya da simdilik kendimi kandirdigim, kandirmaya calistigim…

ne bok oldugunu anlamadigim, en basit anlatimi belkide…

aci… ama gececek olanindan…

neyse ne iste ne biliyim…

tek bildigim kim ya da ne icin cabalarsan cabala sana cok ama cok sey ogrettigi…

bunlarin da yanina kar kaldigi…

ama atlatacagin… her zaman her acinin bitecegi…

 

 

 

 

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

One response to “sen pirasayi seviyorsun diye pirasa da seni sevmek zorunda degil!!!

  • Özgür

    Pırasa ve insanın varoluş amaçları, yaşamları boyunca amaçladıkları şeyler ve yaptıkları şeyler birbirinden farklıdır.

    Pırasa insanı (en azından bulunduğumuz evrende) seçemez ama insan pırasayı seçer.

    Ayrıca, pırasaya abartılı anlam yükleyen insan, hayallerinin tatmin olmadığını anlayınca elbette kalbi kırılacaktır.

    Sonuç?
    Pırasa yerine başka şeyler deneyin.
    Denemekten vazgeçmeyin.

Bir Cevap Yazın

