hatice degil neticeyse durum eger… her zaman hayat bir sekilde yasamaya deger…

insan bir sekilde hissediyor mu? etkileniyor mu artik bilmiyorum… ama daha buraya gelirken ve kendimi kandirmaya calisirken, icten ice olmayacagini biliyordum sanki… bana gore degildi bu is… yapamayacaktim ama denemeliydim… gercekten neden bilemiyorum su anda ama kendime gore cok agir sebeplerim var tabi… ugruna cok beklenen sebepler… onlari yasamak icin mis diyorum… cok az etken olsa bile yasanmasi gerekenler…

basligini hatirlamadigim bir yazim var… bu ise yeni hayat izmire dair… cok umutlu oldugum ama altina not dustugum… bu mal polyanayi oldurup bir gun bunlarin tam aksini yazarim kesin dedigim… aslinda basindan beri tam inanmadigim…

simdi bakiyorum… kucuk sıkıntıları haricinde, gelmeme falzasıyla değmıs aslında… cok guzel insanlar tanidigim, genelde cok eglendigim, farkli bir is alanini bir nevi ogrendigim, forklift e cikip tir larin tepelerinde dolastigim, gumruk fatura irsaliye nin ne oldugunu  bildigim vb bir surec yasamisim…

keske sevebilseydim ve kalsaydim cok mutlu olabilirdim ama…

bana gore degil iste… degil ama cok onemli deneyimler kazandiran… farkli insanlar tanitan… yeni dostlar kazandiran… genelde olumlu yonleri olan zamanlar…

ama istedignizin bu olmadigini gordugunuzde bosa gecen zamanlarin basladigi, kazandiginiz parayi haketmediginiz, sizi tatmin etmeyen zamanlarin oldugu bir surec…

ki birakmasi bile zor olan. aslinda…

kendi paranizi kazanip ben halledebilyorum diyip karsi ciktiginiz zamanlar… kendi kendime yetiyorum size ihtiyacim yok dediginiz zamanlar belkide…

geri donemenin basarisizlik mi acaba diye dusundurebilecegi anlar belkide…

ne mutlu bana ki ben hic oyle hissetmedim… ailem hic oyle bakmadi… yapamazsan biz burdayiz… yeter ki sen gel dediler…

ve ben yapamadim… basarisizlik mi?

asla… hic bir zaman hakli olan tek taraf yoktur… her iki tarafta suclu, basarisizdir… bende oyle bir durumdayim belkide… sucluysam eger mutsuzdum cunku… karsi taraf gibi hakli sebeplerim var tabiki herzaman…

onlari suclu ve basarisiz buldugum kadar kendi basarisizligim ve isteksizligimdir boyle olmasinin sebebi… ama sevememem dir asil sebebi… mutlu olmamam dir…

o yuzden gerisi teferruaatir benim icin…

ben mutlu degilsem… gerisi onemli degil benim icin bu durumda…

hatice degil neticeyse durum eger , Severek yapılan çöpçülük, sevmeyerek yapılan doktorluktan iyidir. [ Müjdat Gezen ] dir durum…

elimden gelenin en iyisini yapmaya calisip  yapamasamda sevmeye calistigim ama istemedigim bir yoldan baska yollara sapmaya calisicam simdi…

korkularim var evet… yeni bir is bulmak tekrar duzen kurmak  hatta ailenle tekrar ayni evde yasamak cok zor ama… her sey halledilir bu hayatta saglikliysan eger…

o yuzden…

olmadi, olamadi ama bana o kadar cok sey kattiki… cok uzun zamandir bekledigim o kadar onemli zamanlari yasattiki… herseye degdi… asla keske dedirtmeyecek…

ve benim icin cok onemli olan bir beklentinin sebebidir belki aydin… ulasilmayacagini dusundugune ulasilabildigin ve bitirdigin bir sey icin baslangictir…

istedigim gibi olmasa bile beklenenden cok daha guzelini veren zaman kaybi degil hayata getirileri olan onemli bir donemdir…

sokaklarinda kedi kopek yerine at larin dolastigi…

otobuste engellilerin elinizde bilgisayar var agirdir diye size yer verdigi…

sinif ayrimi yapmadan patronundan iscisine herkesle hayati paylasabildiginiz…

sabah iki kiz kardesin at arabasi uzerinde tum olumsuzluklara, kotuluklere , parasizliga ragmen, sen sakrak ; size ve sizin aptal kaygilarinza inat kahkahalarla gecebildigi…

ve sizin her gune yeni bir sey ogrenerek baslayabildiginiz bi yerdir burasi…

kucuk ama cok buyuk getirileri olan , insani guzel sehir… zeytini , inciri. zeytinyagi mukemmel sehir…

benim icin yeterli ama iyiki ve iyiki yasamisim deidigim yerdir kendisi…

kimilerini gore basarisizlik en buyuk basarimiz olabilir bu hayatta…

ben denedim ve farkli deneyimler tadarak basarili oldum… kimilerine gore basarisiz olsamda…

ama hala umut var her zamanda olucak… son nefesimde bile…

daha detayli yazdigim zamanim da olucak ama… kucuk deneyimimin buyuk getirilerine iciyorum bu gece…

iyiki gelmisim… iyiki beni kabul etmisler ve belkide iyi ki basaramamisim…

her zaman bir umut vardir…  her zaman hayat bir sekil de guzeldir…

Herseye Ragmen Hayat Guzel…

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

3 responses to “hatice degil neticeyse durum eger… her zaman hayat bir sekilde yasamaya deger…

Bir Cevap Yazın

