Yani siz sag ben selamet hesabi…

ben yada benim gibiler niye boyleyiz size gore hic bunu dusundunuz mu?

Cunku ben okul bitince calismak istemedim… hayallerimi yasamak istedim… zaman aldi mi? hemde cok…

Ama herseye degerdi… degdi de… sanslimiydim evet hemde cok…(kimleri nin secim sansi olmayabailir cunku!)

Cunku ben okulu bitirince calisip sonrada evlenmek istemedim…

Ben asik oldugum adamlarin pesinden kosup ‘ben elimden geleni yaptim, ama olmadi demeyi’ tercih ettim…  Cani’ imi cok yakti mi? Tahmin edebilceginizden daha cok hemde… degdi mi peki… fazlasiyla degdi… onlar la alakali asla keskelerim olmayacak  son nefesimi verirken…

Ben niye hala duzenli bir hayat yasamak  istemiyorum? Su anda bana gore degil cunku… istemiyorum… alisamiyorum henuz…

Evet siz deneyimliler diyeceksiniz ki ama ilerde soyle olucak boyle olucak, simdi kavak yelleri ilerde cok pisman olucaksin…

Belki evet belki hayir… ama asla keske demeyecegim ben… keske gencken bunu da yapsaydim demeyecegim…

O yuzden yapabilcek firsatim varken duse kalka bunlar icin kosusuturmayi istiyorum ben… insanlar bu yasta deli gibi kariyer sahibi olup evlenip cocuk yapmisken… ( gercekten isteyerek yapanlar ustlerine alinmasin tabi!) ben hala cabalamayi surunmeyi seciyorum size gore… bana gore de hayatima mutlaka cok anlamli an lar katicak zamanlari yasiyorum ve buyuyorum… ogreniyorum, yasiyorum daha cok taniyorum… oncekileri simdikilere ekleyerek daha iyisini yapmaya calisyorum…

Sizin icin cocukca olabilir ama ben istediklerimi yasiyorum… iyi ya da kotu… ama ben bunu seciyorum…

Buda bence herkes icin en mantiklisi… ne sorumlusu siz olursunuz ne de ben kendimden baska suclayacak birini ararim…

Yani siz sag ben selamet hesabi…

O yuzden siz beni, baskalarini bosverin… keskelerinizi gozden gecirin…

 

 

 

 

 

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

Bir Cevap Yazın

