cocukluk:)

http://ambaleizdusumler.wordpress.com/  takip ediyorum bu aralar, hatta konu ve baslikta kendisinden calintidir:)

araba reklamiyla ve ondan yola cikarak cocuklukla ilgili bir yazi yazmis, reklam cok sevimli benide gulumsetmisti:)

yaziyida okuyunca cocukken kurdugum yapabilcegime inandigim doga ustu  hayallerim ve yaptigim sacmaliklar geldi aklima:)

en onemlisi de uzaylilardi:)

eskisehir in inonu ilcesinde THK nin egitim merkezi var, oranin kocaman bir ucus alani var, kocamaaaan ama…

gece butun gokyuzunu cok uzakatan gecen ucaklari gorebilirsiniz, kayan yildizlari izlemek ise sahendir ordan…

bende kucukken orda cimlerin ustune yatar hayal ederdim bu koskocaman gokyuzunden bir gun kocaman bir uzay gemisi gelip beni alicak diye…

akil normal hayaller pesine dusene kadar da devam, ettim beklemeye… elbet geleceklerdi… birgun bulusacaktik!!

ya hala icimde kalan cocukluktan yada belki arada uzayli gorduk haberlerinden olsa gerek oraya her gitiigimde aklimdan gecmiyor degil aslinda:)

sonra bir ara sihire sardim sabrina misali…  bende yapabilirdim… odami bir kucuk parmak siklatmayla toplayabilir odevlerimi hemen bitirebilirdim:)

cizgi filmlerdeki prenseslere ozenmistim 5 yaslari civari galiba… her sabah kalktigimda en guzel kiyafetlerimi giyer hemen yatagimin kenarindaki favori ayakkabilari giyer kahvaltiya hazirlanirdim kucuk lojmanimizda…

bir arada kizilderili lere sarmistim… hemde evde ates yakicak kadar !!!

babamin anneme aldigi ipek bir esarp vardi annemin gozbebegi olan… kac yaslarindayim hatirlamiyorum ama yine baya kucuk…

bakir bir sus kap vardi evde yine annemin favorilerinden, dedim ki ates yakip duman cikarirsam kesin beni bulmaya gelirler, banada o taktiklari kolyelerden getirir hatta ata binip beraber ates bile yakabilirdik…

ee tamam ozaman hadi yak bakalim atesi kucuk cadi…

o bakir kabin icine bir kac parca kagit koyup hemen yaktim( sans iste annem kapinin onunde komsularla icerde bende tv izliyorum sozde!) ee duman cikarmam lazim gozume o guzelim esarp ilisti. aldim hemen yanan atesin ustune bir kere tutup cekmemle duman yerinde esarpin ortasinda kocaman bir delik olustu…

oylece bakakalmistim…inanilmaz bir saskinlik ama daha cok korku aslinda!!  hemen atesi sondurdum kabi temizledim ama eee esarp… hemde annemin en sevdigi esarp nolcakti…

ehh bir cocugun en guzel becerilerinden biri nedir? saklamak…

esarbi annemin hic bulamayacagina emin oldugum! kutuphaneye sakladim akilliyim ya 🙂

neyse aradan biraz zaman gecti , annemden ses cikmiyoduki bir gun o esarbi aramaya basladi:S arar tarar esarp yok! bende bilmiyorum nerdedir ki:)

simdi hatirlamiyorum bana napti esarbi bulunca ama eminim cok kizmistir… o gun zaten kizilderililerden vazgecmistim coktan:(

ve son bir aniyla bitirelim… babalarina asik kizlar…

eminim cok insan var ama asik olmakla kalmak en guzeli galiba yaptiklarina pek ozenmemek lazim… ozellikle sakal traşi olurken izleyip,baba banyodan ciktiktan sonra  jiletle kaşini  kazimak:) tek kaşi olmayan 9 yaşindaki kiziniz salona girdiginde nasil bir tepki verirdiniz acaba?:) annemin verdigi o tepki pek de eglenceli olmamisti  ozaman! her ne kadar simdi cok komik gelsede:)

ilkokul 3 te boyanmiş kaşla okula gidip kaşimi yaktim yalani fazlasiyla germişti beni o zamanlar:) helede cikmasini bekleyip normal insan haline donmeye calişmak:)

bır kac cocukluk anısı…

dilerim gulumseten anilariniz canlanmaya baslamistir aklinizda 🙂 cocukluk guzel seymis…

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

2 responses to “cocukluk:)

Bir Cevap Yazın

