hastane anilarina dostlardan bir bakis!(gokcen )

  bu yaziyi benim kardesim dedigim insanlardan biri, canim gokcenim yazmis benim yazilarimi okuduktan sonra…

benim bahsettigim beni cok mutlu eden  surprizin, onlar (goksu ve gokcen) tarafindan nasil hazirlandigini ve aslinda neler hissettiklerini anlatiyor…

iyi ki varsiniz canlarim… sizi cok seviyorum!

Her yeni yazını okudugumda o gunlere donuyorum bi aglıyorum bi guluyorum ama daha cok aglıyorum .. simdilik !! 

her anında yanında yanında olsak da butun yasadıklarını binlerce kez konussak da bu farklı ! bu cok hosuma gidio benim canımı da yakıo ama her seyin gectiğini bilsem de .. oyle guzel yazıyosun ki essek sıpası sanki bi zaman makinasına binip ruhunun derinliklerinde yola cıkıyorum. O kadar konussak da yasasak da bu gunleri seninle biz de ben ilk defa bu kadar net ve derinden izliyorum senin ne yasadıgını … İzlyorum diyorum cunku okudukca goruyorum beyaz carsafları kırmızı koltugu , senin kanadı kırık guvercin gibi o yatakta yatısını,gozlerindeki ofkeli acıyı, duyuyorum Selma sultanın acıdan kısılmıs sesini, bizi her gordugunde umutsuzluktan sevinemediğin merhabalarını , o hiç acmadıgın telefon seslerini , kokluyorum kolonyayla karısmıs hastane kokusunu , senin ıslak mendil kokan yuzunu ,dokunuyorum her yerinden kablolar sarkan ellerine korkarak ..

seni izliyorum yawrusunu sahnede ilk kez izleyen anne gibi sasırarak aglayarak gurur duyarak mutlu olarak anlayarak daha da daha da cok kesfederek ..

  O gunu sana hiç anlatmadık biz tam olarak sen de bizim hikayemizi dinle bakalım 🙂

   Sen yavrusunu kaybetmiş aslan gibiydin o zamanlar umudunu yitirmiştin hırcındın kabullenemediğin gercek olmayan bi gercegi değiştirmeye calısıyodun ama gücün tükenmişti .. cunku bu bizim her hafta bası asık olup her hafta sonu cektiğimiz ask acılarına hiç benzemiyodu .. buyuktu cok buyuktu ve gercekti cok gercek ve herkesi uzuyodu herkese acı veriyodu ve sen bunu degiştiremiyodun cunku unutunca gecmiodu ..

   Sen kapatmıstın butun kapılarını hepimize kimseyle konusmuyodun telefonlarımıza cıkmıyodun sadece bagırıyodun aglıyodun ve olmek istediğini soyluyodun .. Biz perişandık elimizden hiç bişe gelmiyodu Goksuyla her bulustugumuzda birbirimize napıcaz diye sorup saatlerce bosluga bakıyoduk sessizce akan gozyaslarımızla .. Cunku en neselimiz sendin hep arıza cıkaran hep bizdik ( tamam tamaaaaaaaamm bendim genelde kabul 🙂 ) ve sendin hep bizi toparlayan guzel cumlelerinle ” ayaga kaldıran ” 

peki 

 biz 

simdi sana 

 hangi guzel cumleyi soylesek 

sen 

AYAGA KALKARDIN ??

sessizlik ..

O gun bulustuk biz Goksuyla hem de cok kararlı bulustuk mutlaka bi şey bulucaktık evet seni çat diye Aayaga kaldıramazdık ama seni guldurucek mutlu edicek bişeyler bulmalıydık !! 

 Tenedostayız hava cok sıcak ama bizim hararetimiz senden oturu fikirler uretiyoruz ben sigaralarının birini sondururken oburunu yakıyorum ki Goksu’nun duman bulutu içinde kalan kafası umurunda bile değil .. Çok ciddiyiz sanki dunyayı kurtarıyoruz we evet Dunyamızı kurtarıyoruz Rabişimizi ciddi olmalıyız ..

 Goksu birden cıglık attı ” AH ! Bilge burda !! ” sonra da ben ” Ah !! Bilge !! ” 

 Bizim favori gurubumuz sarkılarına bayılıyoruz !! Sen ” Hasret” e bayılıosun bi oturusta 45263879010230894 kere bagıra bagıra soyluyosun sarkıyı biz cinnet gecirirken birine soyluyosun o sıralar hatırlamıyorum .. kim bilir hangi pazartesi yakısıklısı 😀 .. 

Aklıma bi fikir geliyo birden ” lan ! Goksu !! Bilgeye anlatsak durumu sonra arasak Rabişi ; Bilge , Rabiş’e Hasret i soylese !! mutlu olmaz mı ! cok sasırmaz mı !! ”

 Sonra baslıyoruz dusunmeye ya bizi reddederse ya da sen yine telefonunu acmazsan .. o sıralar hiç acmıyosun telefonunu ..

 OLsun lan !! diyoruz ucunda Rabişimizi gulumsetmek var ! denicez tabii ki ! 

 Kosuyoruz Bilge’nin yanına anlatıyoruz butun hikayeyi .. 

Bilge cok tatlı , dinliyo ilgiyle , bi suru soru soruyo senin hakkında ..

Sonra biz soruyoruz arayalım mı simdi ?? 

Bilge duruyo bi sure suratımıza bakıyo sonra etrafına bakmaya baslıyo bi vazo alıyo eline içine ufluyo ” yok ” diyo bırakıyo sonra baska bişe buluyo geri bırakıyo .. Biz saskınca onu izliyoruz .. Camın kenarında eski bakır bi ibrik buluyo sonra onu alıyo ses kontrolü yapıo.. ibrikle hasretten bi kuple soyluyo ” tamam !! ” diyo ” arayalım !! ” Biz gülmeye baslıyoruz

o da guluyo ” ilk defa boyle onemli bi gorev ustlendim konser akustik olsun . Arkadasınızı guldurucez bugun” diyo. 

Seni arıyoruz telefon calıyo calıyoo acmıyosun korkuyoruz ama vazgecmiyoruz sonra senin konusmana hiç izin vermeden seni arıcaz birazdan telefonu sen ac diyoruz .Sen acıyosun telefonu Bilge baslıyo hasreti soylemeye İBRİKLE !! sekilden sekile giriyo sana en guzel performansını sergiliyo !! sonra konusuyosunuz .. 

ve sonra telefon bizde korka korka alıyoruz mutlu oldun mu acaba yoksa yine o vazgecmiş sesi mi duyucaz senden ..

 ve 

biz o gün 

kazadan sonra 

İLK DEFA 

senin 

canımızın 

GÜLDÜĞÜNÜ DUYUYORUZ !! 

” Manyaksınız siz !! ” diyosun. Evet biz aglıyoruz ama mutluluktan

sen guluyosun ..

aglayarak gulerek karmakarısık birbirimize kenetlenerek cıkıyoruz Tenedostan

BASARDIK !!

ve bu laf o güne aittir :

” hayat bi gundur o gun bugundur !! ” 

 benim hastane odasında bi bayram gunu saclarını tarayıp makyaj yaptıgım bi kız vardı savascı ruhlu . Bacaklarını kaybetmiş ama umudunu kaybetmemiş .. duyduguma gore bu gunlerde umudunu kaybetmiş savrulmus bi yerlere ..

Ona soyle o bacakları bulup nası yerine koyduysa o mangal gibi yurekle simdi yolunu da bulucak aynı sekilde!!  

seni seviyorum tanıdıgım en guclu kadın !!

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

