AYAKLARIMA BAK! ( hastane an(ı)ları… bolum 3!) 24.08.2005!

( can bonomo konseri ve yazisindan sonra(benimde o moddan cikasim gelmedi ne yalan soliyim , beni baya idare eder o konser  in nesesi ) uzuntulu oluyor yine ama  idare edin,eglenceli , neseli bolumler geliyo yakinda:) )

…………………………………………………………………….

En basindan beri  haykirislarla acilarla bozulan sessizlik bu sefer mutluluk, umut, haykirislariyla bozluyor… 🙂

Abla bas parmagini oynattin yemin ediyorum gordum yemin ediyorum…:)

Merve !

Efendim abla?

Bu is tamam…

Bu is tamam…

O kadar mutlu uyudum ki o gece…  hayatim boyunca bu derecede heycani, umudu yasarmiyim bilemiyorum…

O andan sonra hersey tamam di benim icin…

Kendime guvenimin en onemli baslangiciydi…

Gunaydin, nasilsiniz?

Hemsire hanim size cok enemli bir sey soylemem lazim ama cok onemli , dun gece noldu biliyormusunuz?

Noldu?

Basparmagimi oynattim:)  cok degildi ama oynattim, kardesimde gordu:)

Hiiiim , boyle kucuk seylere aldiris etmeyin!   Ve cikar gider…

Bilemiyorum neden boyle soyledigini… belkide hastaya umut vermemek icindi…

Ama o anki tavri, bakisi, soyleyisi…

Bir anda beni tekrar dibe ativermisti…

O kadar sinirlenmistim ki , aglamak yetmiyordu, bagira cagirip ortaligi birbirine katmak istiyordum ama onu bile yapamayacak haldeydim ne yazik ki…

 Sabirla deli gibi aglayarak kendi doktorumun gelmesini bekledim! Cok agladim o gelmeden once , cok agladim ki onun karsisinda aglamayayim anlatirken…

Gunaydin! Nasilsin bu sabah?

Gunaydin doktor bey, size birsey sorabilir miyim?

Tabiki!

Ben hic yuruyemeyecekmiyim?

Peki ben sana bir soru sorabilir miyim?

Tabiki!

Sence ben yarin yasayacak miyim?

Bilemem Allahin takdiri o!

Bende su anda sana birsey soyleyemem.. bu senin iyilesme ve fizik tedavi surecinle alakali birsey!

Ben dun gece basparmagimi oynattim!

Bu guzel bir haber bakabilir miyim?

Tabiki!

Guzel bir gelisme!

Ama hemsire oyle soylemedi, hatta aldiris etmemem gerektigini soyledi…  sizden rica etsem bana beni daha kotu hissettiricek insanlari buraya gondermeseniz, ya da mecburen geliolarsa bile konusmalsalar benimle… benim su anda en cok ihtiyacim olan sey pozitif insanlar ve dusunceler….  Beynimde inanmadigim bir seyi vucuduma Kabul ettiremem… o zaman da yuruyemem…

Inanin yada inanmayin ben bu isi basaricam ama canimi sikan insanlarla karsilasirsam cevaplarini vermekten cekinmem!

Anliyorum , haklisin… sen yapabilcegine inanmaya devam et… hatta iyilestiginde brunch a gideriz hep beraber  ne dersin?

Olur gidelim:)

Annem …

Canim annem…

Bu konusmalarin hic birine dahil olmuyor olamiyor…

Gulumsuyor, insallah diyor ama okadar…

Hic birsey sormuyor…

Ben iyilesince neler yapicagimi hayallerimi anlatiyorum, umutlaniyorum, o sadece gulumsuyor ve olucak insallah diyor…

Kucucuk bir o dada kizi iyilessin diye elinden geleni yapiyor… cirpiniyor agliyor, dua ediyor, kosusturuyor…

Sulu yemek yemem icin elinden geleni yapiyor… ona kosuyor buna kosuyor ne istesem yapmaya calisiyor…

Corba icmen lazim kizim

Istemiyorum sevmem ben corba

Ama sulu biseyler yemen lazim… bagirsaklarin calismayacak…

Yemiycem…

Tamam ne istiosun onu yapalim…

Hic bisey…

Meyve suyu ic biraz hadi iyi gelir…

Anne!

Efendim kizim!

Hani hep senle dalga gecerdim ya hadi bi bebek daha yapinda bakalim, sevelim, sende sira sende derdin…

Evet!

Bak simdi ben o haldeyim… tam bir bebek gibiyim… yuruyemiyorum, yemek veriyosun yemiyorum, surekli agliyorum ve bagriyorum… geceleri uyumuyorum uyutmuyorum! Tuvalete bile gidemiyorum…Ne garip dimi?

Olsun, iyilesene kadar ben tadini cikarayim da  sana bakmanin ilerde torunlarimi sadece severim, sende herseylerini yaparsin anneee die sizlanmaszin:)

Anlastik !

Kizlar herzaman babalarina daha duskundur… bende oyleydim hala da oyleyim… annemle hep karmasa anlasma durumlari icindeydik… anlasamazdik pek…

Ama insan o kadar iyi anliyoki annenin ne oldugunu…  bir evladin annesinin gozunde nasil baska oldugunu…

O zaman anliyorsun dedikleri sozu

“anne olmadan anlayamazsin!”

Annem ne duyacagini bilmedigi icin ilk yattigim hastanedeki son gunume kadar cesaret edip soramamis doktoruma !

Geceleri  ben aglayinca sinirlenirdi, uzulurdu… aglama gecicek hepsi derdi…

Aglama biticek… ogreniyosun hayati… ogreniyoruz beraber… aglama…

Ogrenizyoruz!

Sessizlik…

Annemleyiz yine hangu gun bilmiyorum!

Telefon caliyor…

Goksuyla gokcen!

Efendim ?

Canim birazdan seni aricaz telefonu sen ac tamam mi ?

Tamam!

5 dakika sonra!

Telefonda biri sarki soyluyor? Algilayamiyorum…

Bidakka ama bu sarki cok tanidik! Evet evet hasret galiba!

Universitenin ilk yillariydi galiba… direct grubunun hasret diye bir parcalari vardi!

Gunlerce sadece o sarkiyi dinlemistim ve insanlar benden kacar olmustu…

Evet evet telefondaki directin solisti  Bilge!

Ve bana en cok sevdigim sarkilardan birini soyluyor…

Rabia cim merhaba ben bilge,

Meraba!?

arkadaslarinla bir cafede karsilastik, senin bu sarkiyi ne kadar cok sevdigini ve basina gelen olayi anlattilar! Cok uzuldum gecmis olsun,

tesekkur ederim:)

 umarim hosuna gitmistir, ve bana senin nekadar guclu bir insan oldugunu anlattilar ve bende inaniyorum ki yakinda konserimize bile geliceksinizJ cok gecmis olsun umarim iyi haberlerini aliriz, gorusmek uzere..

cok tesekkur ederim gorusuruz…

saka gibi bir konusmaydi… once biri bana sarki soyledi  veo biri o sarkiyi gercekten soyleyen kisi cikti…

mutlu  olmustum…

noldu kizim?

Bilge bana cok sevdigim sarkilarini soyledi!

Bilge kim?

Direct grubunun solisti!

Ne grubu?

Ya sarkici iste annecim bosverJ 

Eeeh iyi mademJ hadi ilac zamaniJ

Aaaa kizlar?

Caniiiim!

Asli sema seval…

Universiteden en yakin arkadaslarim…

Hosgeldiniz!

Hosbulduk kuzum nasilsin?

Eeeh kalkamayacagim idare edin artikJ

Ellerinde bir ayicik, en kisa zamanda ikimizide aralarinda bekliyorlar…  adini sars koydum… kucuk cocukmusum gibi herzaman yanimdaydi hastanedeyken… doktorlarin da eglence kaynagi olmustu…

Cok iyi gelmisti bana… verdigim solzerden bir kacini her gun hatirlatiyor du sanki bana…

Sarsin daha sonra yazacagim baska bir hikayesi var… baska birinde emanet bana geri getirmesi icin…

Konusuyoruz guluyoruz, ben hastanedeyken olanlari konusuyoruz ve yine hemsireler geliyor…

Biraz daha kalamazlar mi noluuuur?

Olmaz ziyaret saati bitti?

Ama onlar istanbula gidicek ( yalan!) bird aha 5 ay goremem ki ( yalan!), luuutfeeen:(

Hiiim tamam 10 dakika daha ama o kadar !

Tamam tamam 🙂

Gorusuruz canim, yine gelicez…

Tamam canlarim… bende gelicem!

Seni seviyoruz!

Bende size… tesekkur ederim!

Ikinci ameliyat zamani…

Babam ozamana kadar beni gormeye bir kere gelebildi!

Cunku ona olan duskunlugum , onun bana olan duskunlugu herseyi oldugundan daha da zor yapicak tiki yaptida…

Ilk geldigi anda elimi tuttugunda ona soyledigim ilk sey su olmustu!

Sana yalvariyorum beni burdan cikar baba… nolur beni burda birakma! Nolur gitme, benide gotur,

 sen goturmezsen kimse goturmez… birakma beni…

benim kendimde olmadan soyledikelrim acim onun acisini arttirdikca arttiriyordu… her gun hastanedeydi ama yanima gelmeye gucu yoktu…

ikinci ameliyat zamani geldiginde hep beraberdik…

hazirliklar basladi… tek korkum vardi… ilk zaman ki acilari sarsilmalari belimde yine hissedecekmiydim acaba? Gorevliler geldi beni sedyeye alicaklar… o kadar kasildim ki tek istegim var o aciyi hissetmemek…

korkuyorum!

Korkma canin acimayacak!

Evet hep oyle derler…

Gulumsemeler…

Hazirmisin?

Hayir ama evet!

Tamam 1,2,3…

Sedyedeyim ve o buyuk aci yoook … mutluyum… hemde cok:)

Ameliyathaneye gidiyoruz yine…

Baba!

Efendim canim?

Bir liste yaptim!

Ne listesi? Burdan cikinca bana lazim olacak seylerin listesi!

Neymis onlar?

Once alisveris, lap top, hiiim ehliyet alirim belki ne dersin? Iste ihtiyac

Tamam tamam Sen ne istersen yapariz merak etme!

Peki:)

yazili bi belge mi alsam acaba simdi narkozlu kafayla unuturum ben ne istedigimi:):)

Korkuyormusun?

Cok degil hatta biraz mutluyum, beni uyutucaklar ya simdi o an cok eglenceli oluyor… sonrasini bilemem ama?

Korkma biz burda olucaz…

Tamam gorusuruz…

Sessizlik…

Ameliyathane…

 belim acimiyor artik tasirlarken, gevseklik var uzerimde…

Bu sefer muhabbet ediyorum doktorlarla

Eee muzik yok bu sefer?

Acalim mi radyoyu dinlemek istermisin?

Yok yok yani bi oncekinde ferdi tayfur caliyoduda o yuzden sordum…

Anladim istersen acalim?

Yok ben boyle iyiyim, ordakiler benim filmlerim dimi?

Evet!

Simdi seni bayilticaz… kolunu uzatirmisin

Kolumumu? Ee ama niye kolum?

Bu sefer oyle vericez narkozu!

Peki ozaman…

Igne acitmaz korkma!

Korkmak mi, burda en cok alistigim bu igneler oldu zaten… damarimi bulabilirseniz sanslisiniz!

Peki, simdi saymaya basla!

1,2,3,4..5…6……

SESSIZLIK…

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

