CAN BONOMO! 19.04.2011

duyduki Can Bonomo geliyomus ankaraya!

super!

mutlaka gıtmelıyız!

tabıkıde!

eee tamam gidiyoruz!

19 nısan saat 9 cıvarları! bonomo tweet lemıs

…. az kaldı bak gelıyosun dımı ankaralı rocknrolla? uzme bızı..

tamam aga uzmeyelm senıde saat oldu 10, eee beklendik bısı    gec    ckman      ama     yanı lafatalım sanada twııterdan…

geldıkde sen yoksun!

ıvır zıvır! bıralar muhabbet,gırgır samata:)

konser baslamadan tuvalete gıtmeler, canlı performansı kacırmayalım falan!

neyse konser baslar…

bu aralar annemın favorısı! bana bı saz verın!

can bonomoyu bıldıgınden mı? hayır! hemde hıc!!

anne!

efendım kızım?

aksam konsere gıdıyorum goksularla!

kımın?

can bonomo!

o kım?

hanı su senın sarkısını cok sevdıgın, baslangıcı sana ankara havası gıbı gelen sarkıyı soyleyen adam!

aaaa ac bı dınleyelım ozaman:)

tamam ben aksam can dayım senın yerıne de oynarım:)

can baslar bana bır saz verınle konsere!

konser baslamadan goksu emre ben gozumuze bır masa kestırdık rezerve ama bız takılalaım orda!

masaya yerlestık!

can ı tam gormelık, koltuklara cıkarsan sahane hatta!

sansımıza kımse gelmedı ama bana yetmedı adamı uzaktan ızlemek!

cunku cekıyor adam! gel benı ızle! gel benımle eglen! kopalım cosalım!

eglenırken , kopup cosarken gelıyorlar bana!

yok dıyorum bana burası uzak ben adamı yakından ızleyecegım!

gıdıyorum!

gıt gıt, bız burdayız!

yardır yardır, pardon afedersınız, ole sole gecıyorum one!

yanımda tam bır bonomo hayranı! adamın nefesı ensemde! bagıra cagıra soyluyor sarkıları!

ama bellı kopuk, adamıs kendını can ın sarkılarına! eglenıyor delı gıbı!

ya be n cekım yapıcam da onune gecsem?

gec gec , benı engellemezsın!

tesekkurler:)

can ın butun albumunu dınledım! hapsı harıka! hepsı favorı ama ıkı sarkım var! ( meczup harıc!)

ayıl ve super!

ayıl ı  onunde dınlıyorum! cok guzel!

yanımdakı ınsanlar delı gıbı bagırıyolar… can! o oyle bu boyle… su sarkı bu sarkı! bu yenı sarkın, albumde yok falan fılan!

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ben can ın klıbını ılk ızledıgımde bu ne dedım?

dınledıkce ızledıkce, eee guzelmıs oldum, sonra kendımı can ın butun albumunu dınlerken buldum! sonra baska bısey dınlemez oldum uzunca bır sure!

ama bugun neyı farkettım?

( sahsı fıkrım begenımdır!!!) allah sahıbıne bagıslasın hıc bır lafım yok! ama! tv de gorupte sırın ama cırkın dıyen ınsanlara( zevk meselesı tabıkı ama) derım kı konsere bır gıdın, sahnenın dıbıne gırın yakından bır ızleyın!

o sırın ama cırkın dedıgınız adam, o kadar yakısıklı ve cekıcıkı, butun konserı orda bıtırebılırsınız bence!

haaa dersınız kı hıııım begenmıs de bıdı bıdı , ama adamın halı tavrıda cok tatlı! yerınde! eglencelı…

dedıgım gıbı zevk meselesı! ama… cekıyor adam! cekıyor ekıp! gel eglenelım!

adam sesıylede ekıbıylede muzıgıylede performansıylada cover ıylada herseyıyle o kadar hakkını verıyor kı!

bıtsın ıstemıyor ınsan…

can ve ekıbı sabaha kadar calsın soylesın bızde dınleyelım,eglenelım…

ama bıtıyor bonomo ve ekıbının ankaradakı ılk konserı!

tebrık edıyorum! ekıbı, bonomoyu…

bekledıgımden, umdugumdan daha fazlasını buldugum harıka bır konserdı…

ozellılle ankara ve cıktıgınız mekan acısından!

tebrık edıyorum! bonomo ve ekıbını! uzun zamandır bu kadar tadında bır konsere gıtmemıstım!

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

2 responses to “CAN BONOMO! 19.04.2011

Bir Cevap Yazın

