AYAKLARIMA BAK! ( hastane an(ı)ları… bolum 1!) 24.08.2005!

Yanlis bisiler var bu durumda!

Canim yaniyor hemde cok! Ooof kesin bir yerimi kirdim kesin!

hakan abiyle funda abla! kosusturmaca!

Neden bu kadar cok insan var basimda!

Bacaklarimi kontrol eden adam kim?

ignemi yapiyorlar bana?

niye bu kadar canim yaniyor?

Sedyedeyim…

Babam… yuzunun rengi bir garip!

Bana oyle bakma diyorum!

Bir sey soyleyemiyor!

Ambulans ? agliyorum cok… canim cok yaniyor…

Kuzenim yanimda…

Bagiriyorum ona!

Nefes alamiyorum , nefes alamiyorum!

Oksijen tupu getiriyolar!

Salak diyorum, boyunlugu yanlis takmissiniz boynumu degil agzimi, burnumu kapatio cikar sunu, boynumda bisi yok benim…

Hicbirsey yokmus gibi gulmeye calisiyor… destek olmak icin…

Siren sesleri… daha cok aci ve SESSIZLIK…

Kalabalik bir yerdeyim… herkes kosusturuyor… hastane burasi…

Noluyor anlamiyorum… olay ne? daha demin tepedeydik?

Insanlar geliyor… hic biseyin yok… iyi olucaksin…

Eee o zaman bu kadar aci niye? Biri bana ne oldugunu anlatabilir mi acaba?

SESSIZLIK…

Yanimdaki perdeyi aciyorlar… 70 li yaslarinda bir teyze kanlar icinde… trafik kazasimi acaba?

Bana bakiyor…  anlamsiz… bosvermis…

Hadi gidiyoruz diyor biri!

Nereye noluo?

Rontgen cekmemiz lazim… merak etme diyorlar…

Allah kahretmesin diyorum…

Kesin bacagimi kirdim kesin…

Annem beni oldurucek…

10 sene konusur artik!

Ben sana dediiim, anne nin sozunu dinleseydin bi kere nolurdu, ucmasaydin da adam gibi sporlarla ugrassaydin nolurdu…

Allahim…  gelde anneme anlat simdi!

Sedye degistiricez diyorlar!

Neden?

Bu emergency nin sedyesi, alamazsiniz!

Ve iste gercek acinin basladigi an…

Sanki omiriligimden kemikleri tek tek cekiyorlar kancalarla… garip, buyuk ama cok buyuk bir aci

Eee ama belim niye aciyo?…

Rontgen odasi…

Simdi seni Masaya alicaz, korkma tamam mi!

Bir kere yasadim ya o aciyi

Biliyorum bundan sonrakileri…

Tedbirliyim… kimse beni ordan kaldiramaz!!

Olmaz diyorum , agliyorum haykiriyorum … disardaki gibi olucak nolur almayin beni burdan cekin rontgeni…

Olmaz! Diyorlar…

O aci… simdi yazarken bile nefesimi titretiyor…

Rontgenler tamam hadi tekrar sedyeye…

Pardon, canimi alsaniz daha kolay olucak sanki?

Narkoz yokmuydu alkol mesela bi kac sise ?

Hadi bakalim simdi  mr a ( yada herneyse o aletlerin adi)

Ve ayni acilar… kaldir yatir…

Pantolonunu cikarmamiz lazim diyor doktor! Belime yelteniyor!

Delimisin be adam? Kes herseyi kes ama beni sakin yerimden oynatma…

Kuzenim yanimda… sana yeni kot alicam soz diyor…  gulumsuyor…

Butun kiyafetlerimi kesiyorlar… o kadar acinin icinde anlik bir mutluluk o sedyeden alinmamak…

O acilari tekrar yasamamak!!

aklimi yitirmek uzereyim!

Camin arkasindaki doktoru goruyorum

Diger arkadasina bakip , durum kotu yapiyor basiyla…

Simdi sictik… kesin parcali kirik bacagimi ameliyat edicekler…

Annemin konusma suresi cikti 20 yila…

‘ anneni dinlemezmisin sen bak bacagina civi soktular:)

SESSIZLIK…

Yine ayni yerdeyim… teyze gitmis…

Yanima birileri gelip gidio… baris abi, nermin abla, murat…

Merhaba rabia hanim!

Rontgeninizi cekmem lazim, eksik rontgen var!

Once beynimde basliyor aci… nasil bi his oldugu kalbimin tam ortasina yerlesmis…

Asla ! asla olmaz!

Mecburum ama!

O zaman beni bayilt!

Maalesef…

sabir diliyorum sadece, ulan ben ne yaptim ne olduda bu kadar aci cekiyorum acaba?

Belime yoneliyor ve ayakli rontgeni belimin altina yerlestrmeye calistigi anda bir kiyamet…

Yumrugum, evet evet yumrugum doktorun gozunde!

Doktorun gozlukleri yerde!! ( canim yaniyoda biraz kusura bakmayin doktor bey refleks iste!)

O da ne eee ! kolumu alciya almislar!

iyi de bu nerden cikti? Ee benim kolum iyiydi…

Koluma noldu doktor bey?

Tam bilmiyorum ama parmaginiz kirik galiba!

Allah allah…

Bi hareketlenmeler  var yine…

Hemsire geliyor!

Hemsire hanim bana bi narkoz uyusturacak biseyler verseniz!

Uzgunum hanfendi doktor  beyin izni olmadan size mudahele edemeyiz!

Peki kendimi oldurmem icin bi nester , bicak, makas bile olur!! Canim cok yaniyoda…

Birazdan ameliyata alicaklar sizi!

Ameliyat …

Ben biliodum iste parcali kirik var bacagimda… oof rabia ooof kafana siciyim senin! hemde iki kere , niye mi yarin bilgisayar sinavin var , yaz okulu! ucmak yerine ders calissaydin bunlarin hic biri olmayacakti simdi! oof oooof!

hayatim bir bir perdeye bolunmus bir oyun o anda! kucuk kucuk aralar veriyorum, sonra oyuna kaldigimiz yerden devam ediyoruz!

Eee iyide annem le babam nerde? Ee kardesim nerde?

Herkes burda, butun arkadaslarim, ogrenciler, hocalar…

Gidiyoruz… aciyolar bu sefer… sedye kalsin… hastanin cani yaniyo durumu kritik!

ALLAH RAZI OLSUN!  Kritik derken?

SESSIZLIK…

Hani filmlerin klise sahneleri vardir, hasta sedyede ameliyata goturulur, sevdikleri yanindadir ve en yakinlari elini tutar ona dokunur falan filan…

Dalga gecmemek lazimmis yasayinca hic de ole olmuomus…

Keske o elimden tutanlar kaldirip beni cikarsa surdan diyor insan…

Iste o sahneye geliyoruz…

Babam… kardesim…

Elimi uzatiyorum…Babam tutuyor… o kadar siki tutuyor ki… cikar beni diyorum ama… nafile…

Arkasinda kardesim…

Saga bakiyorum … apo orda…

Kulagima egilip fisildiyor… iyi olucaksin kardesim… sakin uzulme umudunu yitirme…

Herkes orda… yanimda…

Annem diyorum… Ankara da!

Annem ankaradaydi dogru ya! Sakin soylemeyin diyorum…

Beni oldurur bir daha hayatta izin vermez ucmama! Kanadimi yakar kesin, yirtar , parcalar:)

SESSIZLIK…

Buyuk bir haykirisla bozuluyor…

Hani kucuk rampalar olur ya ordan geciyoruz…

Ben butun omuriligi biraktim zaten daha ameliyata girmeden galiba!

Iyide hala anlayamiyorum… niye ayagimin agrisi belime vuruyor ki benim?

Beynimin kucuk oyunlari!

bakarmisiniz!?!  lenslerim vardi benim! cikardiniz mi? uayndigimda gozume yapisir yoksa onlar!

Ve  sonunda ameliyathane!

Ve yine filmlerdeki o klise… turk filmlerinde arebesk muzik. Nip/tuck da klasik falan ya…

Evet evet… burdada var hemde kim?

Yemin etmeyeyim hani kafam vermedikleri narkozdan degil ama acidan iyiydi ya!  ama ferdi tayfur!

Evet ya ferdi tayfur caliyor…

Allahim sakami bu? Nerdeyim noluyor?

Sola bakiyorum duvarda filmlerim asili? Eee normal galiba ama pek bacaga benzemiyorlar!

Doktor geliyor…

Doctor bey sizden tek bir istegim var !

Nedir o ?

Nolur beni simdi diger sedyeye almayin , ya uyutup alin yada oldurun! Ciddiyim! Bu kadar aci bana cok!

Ha bide bacagimin agrisi niye belime vuruyo? Parcali kirik dimi bacagim?

Sizi o sedyeye simdi almam lazim uzgunum!

Aci!

Birazdan sizi bayilticaz!

Cok sukur tesekkuler! Ama bi dakka bi dakka olmaz?

Anlayamadim?

Ben bi yerde okumustum da, bazi insanlara narkoz verildiginde bedenleri felc oluomus ama beyin algiliomus  ya benim beynimde algilarsa ya bende hissedersem, ya farketmezseniz?

Merak etmeyin oyle bisi olmayacak?

Nerden biliyosunuz bir suru insan olmus ben okudum!, tepki veremeyip butuuun ameliyati hissediyorlarmis! biliyorum ben!

Hic birsey hissetmeyeceksiniz!

O zaman beni  5 dakkada bir kontrol edermisiniz ?

 Tama ederim merak etmeyin:)

Tesekkur ederim:(

birden yine bir kosusturmaca basliyor ve ameliyathanedeki insan sayisi gittikce artiyor…

fonda Ferdi Tayfur…

cok parlak, cok isikli burasi…

canim cok yaniyor ve korkuyorum! ama hala eksik birseyler var… dogru dusunemiyorum! yanlis bildigim biseyler var… parcalar eksik!

Rabia hanim simdi 1 den 20 ye kadar sayin lutfen…

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10..11…12…13……..

SESSIZLIK…

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

2 responses to “AYAKLARIMA BAK! ( hastane an(ı)ları… bolum 1!) 24.08.2005!

  • goksuk

    off canım:( yaşattın tekrar o günleri bana. çok fena oldum sabah sabah. nasıl geçti o giti o günler acılar… biz biliyoruz.

  • rabiakaraagac

    canimsin benim… hatirlayip, cesaretlenmem lazim biraz, cok sukur bitti caniniz skilsin die yazmadim ama ben:) kac bolum surucek bilmiyorum ama daha komik zamanlarimizi da yazicam 🙂
    seni odadan kovup, sonrada beni neden biraktigini sorguladigim zamanlar gibi:)

Bir Cevap Yazın

