eskilerden… bolum 6! vazgecis!(11.12.2009)

vazgectim…

ben senden vazgecebilmek icin cok seyden vazgectim aslinda…
birine baglanmaktan vazgectim…
belki dusuncelerimden vazgectim bir gun senin geleceginden cok emin bir sekilde…
yasamam gereken ‘normallerden’ vazgectim…
ozelliklede dunyanin bir ucundayken…
ben her gece aslinda gelmeyecegini bilerek yinede sen varmissin gibi daldim uykuya…
vazgecmeye calistim icimdeki ses inatla vazgecme desede…

bitmek bilmeyen kanser gibisin… kurtulup kurtulup canimin tam orta yerinde buluyorum seni goz yaslari icinde…
aci cektirmene ragmen hep orda kalmani istiyorum aslinda yasayamadigimiz her an’a ragmen…
ben sadece…
ben sadece neden senden vazgecemedigi bilmek istiyorum… neden her gecemin seni dusunerek bittigini, neden herseye ragmen seni hic bir sekilde silemedigimi bilmek istiyorum… yasamadigimiz her an’ a ragmen…

ve nedenlerden bikip vazgeciyorum seni ve sana dair her seyi yazmaktan… senelerdir yaptigim gibi…
hayatima devam ediyorum…
ve sonra bir gun…
bu gun ki gibi seni yazarken buluyorum kendimi… yine gelmeyecegini bilerek…

ve ben senden bu gunde vazgeciyorum…tum dunyanin bilmesini isteyerek… ve gercekten vazgecmek icin…

artik benligimin sensizlikten anlamasini istiyorum…
anlamaliki anlamailiyim ki! seni birakabileyim…
ve ben bekliyorum beni senden kurtaracak mucizeyi…
ozlemekten vazgecmeye calisiyorum… cunku biliyorum ki gelmeyeceksin…
ve gelmeyisin, sadece beni ozlemen ama gelmeyisin ve benim gibi hissetmemen aci cok aci vericek ki veriyor da…
ve ben seni birakiyorum bu gece… taki sen bana benim gibi hissedip donene kadar… ki eger ben hala ordaysam…
ben senden bu gece aglayarak ama isteyerek ve cok daha iyi olacagina inanarak vazgeciorum…
kendime baska sanslar yaratmaya calisorum…
sensiz bir hayat ciziorum…
zamanin eli degsin istiyorum… hersey degissin…
sen ve ben de…
ben seni seviorum hemde cok ama cok…
ama caresi yok…
cok yanlis zamanlarda ve yerlerdeyiz cunku….
ve ben aski artik sende aramiyorum…arayamiyorum…
cunku bu ask degil sadece aci…
mutluluk vermiyor…
gulumsetmiyor…
heyecan vermiyor…
cunku sen duymuyorsun…
ve ben sadece agliyorum…
cok seviyorum ve cikis yolu bulamiorum ya da gercektenn ask ve sevgi ne bilmedigim icin seviyorum zannediyorum…neden boyle hissediyorum bilmiyorum…
hastalik gibi… cok yavas bitiyor…
ve benim artik gucum yok…

tesadufen belki okuyacaksin bu yaziyi ve bu benim diyeceksin… ya da ben cesaretimi toplayip sana gonderene kadar haberin bile olmayacak…
cok onceden yazdigim sayfalarca mektup gibi…
ve artik gercekten onemi yok… cunku gucum yok…
seni sonsuza kadar yasayabilcek gucum yok…
cunku karsiligi yok…
ve sitemlerde care degil…

bittim… yazacak ya da aciklyacak gucum yok…
ve seni beklemeye de takatim yok…
cunku karsiligi yok…ve yeniden baslayacagina inancim yok…

seni ilk gordugum gun dahil seninle ilgili her gunum aklimda…
ama sadece bende… sende degil maalesef…
keske yapacagim herseyi senin icin yapacagimi anlayabilseydin… aslinda yaptigim hic bisey yok gibi gorunsede…
ve aslinda kendimce yaptiklarimin benim haricimde kimse icin onemi olmasada…
sevmekten baska carem yoktu… cunku hep boyle hissetim ve simdi vazgecmekten baska carem yok…
kimse zorlamadi…
ya da kimse seni zorlayamaz…
cok aci… seni sonsuza kadar sevmenin getirisi yok… gercek olduguna inansamda…
gun bugun dur…
aglamak ya da sizlamak care degil sen baskasiylayken…seni de zorlayamam beni sevmeye…
demem o ki…
ben seni cok sevdim ama ne zamani ne de mekani denk getiremedik…
ve denk getiremeyecegiz…

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

