sadece guluyorum!

hayatimin her onemli evresinde bu gece gibi gecelerim olmustur!

 hangi bolum, hangi universite? okul bitio is mi yurtdisimi? eve, ulkeme geri donmelimiyim kalmalimiyim?

 hic sevmedigim sehirde, yildizlari, ayi gorebilcegim balkona cikar dusunurdum… acaba bir kac sene icinde bu gokyuzune nerden bakiyor olucam? ne hissedicem? gokyuzunden basimi biraz asagi dogru indirdigimde nasil bir manzara beni bekliyor olucak?

bugunde aylar sonra ciddi anlamda ayni seyleri yapmaya, dusunmeye basladim… (calisma masami camin onune cektim, cami actim ruhsuz ankarayla ve kendimle konusuyorum!) hala umudum var ama korkum daha fazla… cesaretim daha da kirilgan sanki…

korkuorum bi sonraki adimi atmaya! ya bir onceki attigim adim beni geri cagirirsa die…

delimisin? insan bir onceki adimini dusunur mu? madem dusunucektin niye yeni bir adim attin?

panige kapiliyorum cunku! en buyuk adimimi atmadan once kucuk adimlarin hepsini atmak istiorum ki, denedim ama olmadi! ya-pa-ma-dim! diyebileyim!

buyuk adima geldigimde ( simdilik son carem dir kendisi, son nefesime kadar da son diye bisey yoktur! ama) acaba demeyeyim diye!

hayallerimi otutturamiyorum kafamda! bir o olsun bir bu olsun diorum!

eeee nolucak peki?

eeee TABIKI OLUCAK! Bisiler OLUCAK!

ELBET BASARACAGIM! ELBET OLECEGIM!

ama iste o baslangici bi hissedebilsem!

ne istedigimi bir bulsam ya da bulduklarimdan korkmasam!

hic olmeyecekmis gibi hayallerimin pesinden kossam!

sam.. sam.. sam…

hep korktugum ama hic basima gelmeyecek dedigim bir donemden geciyorum!

hic tanimadigim bir halimi yasiyorum! tanimaya, anlamaya, atlatmaya calisiyorum!

ve yine seneler once baktigim yerden, ruhsuz sehrin yildizlarini ayini goremedigim gok yuzune bakiyorum!

ve ayni soruyu soruyorum?

acaba?

sadece guluyorum!!

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... Tüm gönderileri rabiakaraagac ile görüntüle

Bir Cevap Yazın

