eskilerden… (27.12.2008)

“blog” kavraminin pek yaygin olmadigi zamanlarda da yazdiklarima rastladim… eskilerden… pek coguna hemde… once selamlastik… sonra sasirdik! neler neler varmis… kapali kutularda!

Aslında çalışmam gereken bir sınavım var ve sabahım 5 i nerdeyse ve ben yine bir şeyler karalamaya çalışıyorum teknolojiyle… Hayatımda pek çok şeye sahibim… hatta istediğim her şeye ve mutluyum ara sıra gelip giden üzgünlüklerime rağmen… Seviyorum yaşadığım şehri ve insanlarını… Bu şehrin kendine dahil ettiklerini ve yaşanmışlıklarını… Ve seviyorum yarın kalma ihtimalim olan sınava çalışmadığım halde burada kendime dair bir şeyler yapabilmeyi ve aslında her acının bir gün sona ereceğini bilmeyi… Seviyorum kendimce kurduğum dünyamı kaybettiklerim çok olmasına rağmen… Seviyorum hala eksik olmasına rağmen ve bekliyorum sabırla daha güzel ve mutlu kılacakları zamana ve gözyaşlarıma rağmen… Seviyorum bu şehri… Sınav zamanları ortalık da koşuşturan ve biraz kaygı, biraz da boş vermişlik havasını taşıyan binlerce insanı… seviyorum hayata dair hiçbir beklentisi olmayan ama yaşamayı başarabilen insanları… Bar da çalarken sarhoş olup da ne söylediğini bile bilmeyen ama hayatı hala sevebilen mimikleriyle hayata gereken cevabı verebilen ve gülüp geçen insanları… Seviyorum sabahın 5 inde ders çalışmam gerekiyor kaygısıyla bunları yazabilecek kadar umutlu ve mutlu olmayı… Eksik ama tamamlayarak yaşamaya çalışabilecek kadar kapasiteli olmayı… Seviyorum hayatıma dair herkesi ve her şeyi… Ve çok seviyorum kendimle bir şeyler paylaşabilmeyi ve kendimce kurduğum dünyayı yönetebilmeyi… ya da böyle yapabildiğimi zannetmeyi!

About rabiakaraagac

if you can't win them with facts, dazzle them with dreams... rabiakaraagac tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

